Tento eshop používa k poskytovaniu služieb, personalizácii reklám a analýze návštevnosti súbory cookie. Používaním tohoto eshopu s tým súhlasíte. Pre ďalšie informácie, kliknite tu >

Súhlasím

E-shop

Svadobné tipy

Svadobné tipy

Zákaznícka karta

Zákaznícka karta

Odber noviniek

Najčastejšie sa nás pýtate...

1. KEDY MOŽEM ČAKAŤ OBJEDNANÝ TOVAR?

Väčšinu ponúkaného tovaru máme k dispozícii ihneď. Tento by mal byť u Vás do 1-2 dní odo dňa odoslania. Niektorý tovar je však na objednávku, jeho približná doba dodania je 14 pracovných dní (tovar, ktorý je na objednávku, má vo svojom popise túto informáciu uvedenú). Po prijatí Vašej objednávky sa s Vami skontaktujeme a upresníme Vám termín, kedy môžete objednaný tovar očakávať. V prípade, že ste si zvolili spôsob platby "VOPRED, PREVODOM NA BANKOVÝ ÚČET", tovar Vám budeme odosielať až po prijatí Vašej platby.

2. NEPODARILO SA MI ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU. AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

Problém môže byť v používanom internetovom prehliadači, príp. v podpore funkcie Cookies vo Vašom počítači. Skontrolujte, či máte túto funkciu zapnutú, príp. skúste uskutočniť objednávku ešte raz, v inom internetovom prehliadači. Po správnom uskutočnení objednávky by Vám mal prísť potvrdzujúci e-mail. Ak budete mať napriek tomu problémy s uskutočnením objednávky, môžete nám zaslať Vašu objednávku e-mailom na: info@svadobneinspiracie.skTáto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. . Do e-mailu uveďte, o aký tovar máte záujem (príp. i farbu, rozmery,...), koľko kusov tovaru objednávate, nezabudnite uviesť Vašu adresu, na ktorú Vám máme objednaný tovar zaslať a spôsob platby, ktorý Vám bude najviac vyhovovať (dobierka alebo bankový prevod vopred, 1.trieda alebo 2.trieda). Vašu objednávku Vám následne potvrdíme a upresníme Vám, kedy Vám bude tovar odoslaný.

3. ZÁSIELKA MI STÁLE NEPRIŠLA, PREČO?

Po odoslaní tovaru Vám odošleme informáciu o tom, že Vaša objednávka bola odoslaná. Ak ste od nás toto oznámenie dostali e-mailom, no zásielku ste nedostali do 3 pracovných dní, príp. ak Vám poštár nezanechá v schránke Oznámenie o uložení zásielky na pošte (tzv. žltý lístok), ihneď nás prosím e-mailom kontaktujte. Pošleme Vám podacie číslo Vašej zásielky, pod ktorým budú môcť vyhľadať Váš balíček na pošte.

4. ZAKÚPENÝ TOVAR SA MI NEPÁČI. ČO MOŽEM UROBIŤ?

Ako zákazník máte právo na vrátenie tovaru do 14 dní odo dňa jeho obdržania, bez udania dôvodu. Ak sa Vám zakúpený tovar nepáči, resp. Vám z iných dôvodov nevyhovuje, odporúčame skontaktovať sa s nami čo najskôr. Po potvrdení z našej strany nám môžete tovar poslať naspäť, spolu so sprievodným listom, v ktorom prosím uveďte číslo Vášho bankového účtu, na ktorý Vám budeme môcť previesť naspäť peniaze za zaplatený tovar. Tovar nesmie byť použitý, poškodený a musí byť zabalený v pôvodnom obale.

5. Z AKÉHO MATERIÁLU SÚ PONÚKANÉ FOTOALBUMY?

Povrchový materiál na väčšine svadobných fotoalbumov je látka, ozdobená aplikáciami (nášivky, vyšívané ozdoby, stuhy, glitre,...). Na niektorých typoch fotoalbumov je použitý špeciálny papierový materiál, iné sú viazané v koženej väzbe.

6. KDE ZÍSKAM VIAC INFORMÁCIÍ O FOTOALBUMOCH?

Pri každom fotoalbume sú uvedené detailné informácie o jeho kapacite, spôsobe umiestnenia fotografií, ich rozmere a vnútornom rozložení. Niektoré typy fotoalbumov sú k dispozícii vo viacerých variantoch, líšiacich sa spôsobom balenia (darčekové balenie - vhodné, ak chcete album niekomu darovať, alebo balenie Klasik, vhodné najmä ak si fotoalbum kupujete pre svoje potreby), počtom umiestnených fotografií alebo ich rozmerom. Pozorne si prečítajte detailný popis k fotoalbumu, predtým než uskutočnite objednávku.

7. JE MOŽNÉ VYTLAČIŤ POĎAKOVANIA S VLASTNÝM TEXTOM?

V našej ponuke máme dva typy poďakovaní: s textom, ktoré majú predtlačený text (presné znenie textu nájdete na doplnkovej fotografii príslušného poďakovania) alebo bez textu, do ktorých si môžete vpísať ľubovoľný text a použiť ich prakticky na akýkoľvek účel. V prípade, že sa Vám naše znenie textu nepáči, vieme Vám zabezpečiť aj poďakovania s vlastným textom, minimálny odber takýchto poďakovaní je však 20 ks. Ak je toto množstvo pre Vás vysoké, odporúčame Vám zakúpiť si poďakovania bez textu a text si do nich vpísať podľa vlastnej potreby.

8. AKO POSTUPOVAŤ PRI OBJEDNÁVKE SPOLOČENSKÝCH ŠIAT?

Spoločenské šaty, ktoré nájdete v ponuke nášho e-shopu, sú vyrábané na objednávku zákazníka. Aby sme sa vyhli tomu, že zákazník si ich objedná a následne ich neprevezme na pošte alebo od kuriéra (bohužiaľ, stretli sme sa aj s takýmto nezodpovedným prístupom zo strany zákazníkov), po ich objednaní od Vás požadujeme uhradiť vopred zálohu vo výške 30% z ceny. Následne zabezpečíme šaty u výrobcu. Zvyšná suma sa uhrádza pri ich prevzatí od kuriéra, resp. na pošte formou dobierky. Prípadne, ak je to pre Vás vyhovujúcejšie, vopred môžete zaplatiť aj celú sumu šiat.

 

Máte ďalšie otázky? Neváhajte nás kontaktovať!